July 5, 2013

Translation

! ATTENTION !

I tried the Translation plug-in and I realized it was good, but not perfect at all! 
So to my family and friends who don't understand English well, please don't think my English is bad or I can speak well. Everyone knows translators are far from being perfect.
Anyway, you still can refer to it to understand the main message of my posts.
See you !

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


! ATTENTION !

J'ai essayé le traducteur du blog et je me suis rendue compte qu'il n'était pas parfait!
Donc à ma famille et mes amis qui ne comprennent pas forcément tout ce que j'écris, s'il vous plaît ne m'en tenez pas rigueur. Je vous rassure, je sais parler. Haha
Mais tout le monde sait que les traducteurs ont des failles.
Bref, vous pouvez tout de même vous y référer pour comprendre mes posts.
A très vite!

No comments:

Post a Comment